آیت الله علم الهدی: کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در خانواده خود تجربه کند آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود
سرخط خبرها

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در آستانه شهادت امام رضا (ع) در مشهد

  • کد خبر: ۱۲۶۵۶۵
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
اعلام محدودیت‌های ترافیکی در آستانه شهادت امام رضا (ع) در مشهد
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: از ساعت ۲۴ روز شنبه تا پایان روز سه شنبه پارک خودرو در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی ممنوع شده و خور‌های پارک شده به پارکینگ مدرس ۸ وپایانه امام رضا (ع) منتقل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر غلامی در تشریح محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های منتهی به شهادت، امام رضا (ع) در مشهد گفت: در خیابان‌های شش گانه منتهی به حرم مطهر از روز شنبه محدودیت ترافیکی کامل برقرار خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تصریح کرد: از ساعت ۲۴ روز شنبه جهت فراهم کردن حضور میلیونی زائران و عزادران در خیابان‌های مشرف به حرم مطهر رضوی پاکسازی مسیر انجام می‌شود. قطعا با همکاری مدیریت شهری نسبت به انسداد معابر فرعی  اقدام صورت میگرد و معابر اضطراری که برای ترد خودرو‌های امدادی و وسایل نقلیه عمومی در نظر گر فته شده. در خیابان امام رضا مسیر بی ار تی، در خیابان اندرزگو مسیر ویژه تاکسی و اتوبوس و ضلع جنوب خیابان نواب یعنی خروجی حرم مطهر به سمت میدان شهدای گوهرشاد به صورت دو طرفه پیش بینی شده است همچنین سرویس دهی پارکینگ‌های اطراف حرم  از بعداز ظهر روز شنبه قطع خواهد شد

غلامی تصریح کرد: تردد و خدمات رسانی نقلیه همگانی روز‌های مراسم قطعا با توجه به وضعیت معبر‌ها از لحاظ جمعیت محدود سازی خواهد شد کلیه تقاطع‌ها و میادین به سمت حرم مطهر و خیابان‌های اصلی برای خدمت دهی به زائران همکاران حضور دارندو کلیه معابراز طریق مانیتورینگ، وضعیت ترافیک کنترل خواهد شد.

به گفته رئیس پلیس راهور، درآستانه شهادت امام رضا استقرار تیم‌های گشت پلیس در قالب گشت‌های خودرویی، موتور سیکلت و پیاده در مسیر‌های منتهی به شهر مشهد در معابر پنچگانه مثل بزرگراه پیامبر اعظم  از سمت چناران، بلوار بهمن خیابان خواجه ربیع و قرنی به سمت حرم مطهر رضوی، از محور کلات بلوار حر، خیابان ولایت و  طول بلوار وکیل آباد، خیابان امام رضا، تمهیدات ترافیکی در نظر گرفته شده است.

این مقام استانی در ادامه گفت:  با توجه به اینکه ازمسیر ده غیبی به سمت ورودی مشهد عوارضی قدیم، مسیر پیاده رو برای زائران پیاده وجود ندارد برای تامین ایمنی و سلامت جان زائران مسیر کانالیزه شده است و هدایت عبور زائران بجای  عبورعرضی بزرگراه از پشت پلیس راه و پارک غدیر زیرگذر سلام تعبیه شده که با استقرار تیم‌های پلیس و همکاری و یژه در مدیریت شهری عبور زائران از محدوده عوارضی قدیم نخواهیم داشت تا شاهد حوادث ترافیکی نباشیم.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه گفت: امسال محدوده شارتستان اختصاص به مواکب اطراف حرم داده شده است. زائران و به ویژه مجاوران از تردد با وسایل نقلیه شخصی به سمت حرم مطهر خودداری کنند و فضا را در اختیار عزااداران قرار دهند.

غلامی گفت: تدابیر ویژه برای خروج زائران در نظر گرفته شده، تعداد زیادی اتوبوس بین شهری در نظر گرفته شده ایست که در مجتمع آیه‌ها واقع در ضلع جنوبی بزرگراه شهید سلیمانی و پایانه امام رضا (ع) دپو شده است. برای خروج اتوبوس‌ها از تقاطع امام خمینی ۸۰ به سمت میدان انقلاب طرح محدودیت ترافییکی خواهیم داشت ضمن انسداد معابر فرعی دو طرف تا میدان انقلاب خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->